ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ№ 2023/03.002

ՎՃԱՐՈՎԻ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ



1. Ընդհանուր դրույթներ

1.1. «Ռիտա Պետրոսյան Ռազմիկի» ԱՁ-ն, այսուհետ՝ Կապալառու, սույն առաջարկի համաձայնագիրը (այսուհետ՝ Առաջարկի պայմանագիր կամ Համաձայնագիր) հասցեագրում է ցանկացած անձի (անձանց անորոշ շրջանակ), այսուհետ՝ Հաճախորդ, ում կամքը կլինի, արտահայտված նրա կողմից անձամբ կամ լիազոր ներկայացուցչի միջոցով, ով պատրաստակամություն է հայտնել օգտվել Կապալառուի ծառայություններից:
1.2 Պայմանագիր-առաջարկը Կապալառուի պաշտոնական առաջարկն է (օֆերտա)՝ կնքելու տեղեկատվական և խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման պայմանագիր (այսուհետ՝ Ծառայություններ) և պարունակում է տեղեկատվության տրամադրման և խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման պայմանագրի բոլոր էական պայմանները։

1.3 Առաջարկի Պայմանագրի ընդունումը Ծառայությունների վճարումն է առաջարկի պայմանագրում սահմանված կարգով, չափով և ժամկետներով որոշակի սակագնին համապատասխան գնով, որի մասին տեղեկատվությունը տեղադրվում է Կայքում:

1.4 Ընդունելով Առաջարկի Պայմանագիրը պայմանագրի 1.3 կետում նշված ձևով` Հաճախորդը երաշխավորում է, որ ծանոթ է, համաձայն է, լիովին և անվերապահորեն ընդունում է Պայմանագրի բոլոր պայմաններն այն ձևով, որով դրանք սահմանված են Առաջարկի Համաձայնագրի տեքստում, ներառյալ Առաջարկի-պայմանագրի հավելվածները, որոնք հանդիսանում են Օֆերտայի-պայմանագրի անբաժանելի մասը:

1.5. Հաճախորդը հասկանում է, որ Առաջարկի-պայմանագրի 1.4-րդ կետում նշված եղանակով պայմանագրի ընդունումը համարժեք է Օֆերտայով-պայմանագրով սահմանված պայմաններով Պայմանագրի կնքմանը:

1.6 Առաջարկ-պայմանագիրն ընդունելու ուղղությամբ գործողություններ կատարելով՝ Հաճախորդը երաշխավորում է, որ ունակ է, իրավասու է և օրինական իրավունքներ ունի Կապալառուի հետ պայմանագրային հարաբերությունների մեջ մտնելու համար:

1.7 Առաջարկի պայմանագիրը տեղադրված է Կապալառուի կայքում՝ http://ritapetrosyan.am/ (այսուհետ՝ Կայք), http://ritapetrosyan.am/paymanagir էջում։

1.8 Կապալառուն իրավունք ունի յուրաքանչյուր պահի փոփոխություններ կատարել Առաջարկ - Պայմանագրի պայմաններում: Առաջարկ-պայմանագրի պայմանների փոփոխություններն ուժի մեջ են մտնում կայքում հրապարակվելու պահից:

1.9 Առաջարկի պայմանագիրը կարող է ցանկացած ժամանակ չեղյալ համարվել:

1.10 Առաջարկ-պայմանագիրը չի պահանջում կնքում և (կամ) ստորագրում Հաճախորդի և Կապալառուի (այսուհետ՝ Կողմեր) կողմից՝ պահպանելով լիարժեք օրինական ուժ:

1.11 ՍՈՒՅՆ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ ԵՎ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐ.

1.11.1 «Կապալառու» - Ռիտա Պետրոսյան «Ռիտա Պետրոսյան Ռազմիկի» ԱՁ (ՀՎՀՀ 26056257), ծառայություններ է մատուցում Հաճախորդին սույն պայմանագրի հիման վրա։ Համաձայն այս Առաջարկի՝ Կապալառուն գործում է իր անունից և իր շահերից ելնելով:

1.11.2. «Հաճախորդ»՝ ցանկացած ֆիզիկական, իրավաբանական անձ կամ անհատ ձեռնարկատեր, որը շահագրգռված է ծառայություններ ստանալ իր և (կամ) իր ընտանիքի անդամների և (կամ) ցանկացած երրորդ անձի համար, ով ընդունել է այս Առաջարկը:

1.11.3. «ՕՖԵՐՏԱ» - Կապալառուի հրապարակային առաջարկը` վճարովի ծառայությունների մատուցման պայմանագրի կնքման մասին` համաձայն ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 448-510 կետերի համաձայն, որը պարունակում է սույն պայմանագրի բոլոր էական պայմանները, հրապարակված կայքում` http://ritapetrosyan.am
Առաջարկի պայմանագիրը հարաբերությունների հիմնական փաստաթուղթն է Հաճախորդի և Կապալառուի միջև և քննարկման ենթակա չէ: Բոլոր լրացումները և փոփոխությունները կատարվում են հավելվածների և/կամ լրացուցիչ պայմանագրերի օգնությամբ:

1.11.4. «Ակցեպտ» - Հաճախորդի կողմից սույն Առաջարկ-պայմանագրի պայմանների ամբողջական և անվերապահ ընդունում՝ համաձայն ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 448-510 կետերի, որը հաստատում է Հաճախորդի լիակատար համաձայնությունն իր բոլոր դրույթներով, ինչպես նաև առաջարկ-պայմանագրի կամ դրա առանձին դրույթների վերաբերյալ որևէ առարկության բացակայություն: Առաջարկի ընդունումը հավասարազոր է առաջարկի մեջ նշված պայմաններով վճարովի ծառայությունների մատուցման պայմանագրի կնքմանը: Առաջարկի ընդունումը Հաճախորդի կողմից ծառայությունների համար ամբողջական վճարման իրականացումն է՝ սույն առաջարկի պայմաններին համապատասխան: Կապալառուի հաշվարկային հաշվին մատուցված ծառայությունների դիմաց դրամական միջոցների ստացման պահից սույն պայմանագիրը համարվում է կնքված Հաճախորդի և Կապալառուի միջև: Սույն Առաջարկի ընդունումը նշանակում է, որ Հաճախորդը, իր համար անհրաժեշտ չափով կարդացել և համաձայնվել է սույն պայմանագրի պայմաններին, վճարային համակարգի կանոններին, կայքի և հարթակի գործունեության առանձնահատկություններին, ինչպես նաև՝ Կապալառուի կողմից ծառայությունների մատուցման առանձնահատկություններին: Պայմանագրի պարզ գրավոր կնքումը պարտադիր չէ:

1.11.5. «Դասընթացների հոսք»՝ Հաճախորդների հետ միասին ուսանողների խումբ, որոնց հավաքագրումն իրականացվում է որոշակի ժամկետում։

1.11.6. «Կայք»՝ տեղեկատվության, տեքստերի, գրաֆիկական տարրերի, դիզայնի, պատկերների, լուսանկարների և տեսանյութերի և մտավոր գործունեության այլ արդյունքների հավաքածու, ինչպես նաև համակարգչային ծրագրեր, որոնք տեղակայված են տեղեկատվական համակարգում, որն ապահովում է այդպիսի տեղեկատվության հասանելիությունը ինտերնետում. ցանցի հասցեն՝ http://ritapetrosyan.am/

1.11.7. «Ծրագրային ապահովում», «Ծրագրաշար»՝ ինտերնետ բրաուզեր (Internet Explorer, FireFox, Google Chrome և/կամ նմանատիպ) ինտերնետում տեղակայված տեղեկատվական ռեսուրսների, տրամադրված տեղեկատվության փոխանցման, պահպանման, մշակման այլ ծրագրեր մուտք գործելու համար: Հաճախորդը պարտավորվում է ինքնուրույն ապահովել ծրագրային ապահովման առկայությունը իր անհատական ​​համակարգչում կամ ցանկացած այլ սարքում: Հաճախորդը հաստատում է, որ Կապալառուի կողմից սույն Համաձայնագրով նախատեսված ծառայությունների մատուցումը ծրագրային ապահովման հեռակա օգտագործման միջոցով լիովին համապատասխանում է Հաճախորդի՝ այս կերպ մատուցվող ծառայություններից օգտվելու կարողությանը:

1.11.8. «Մուտք դեպի անձնական հաշիվ» - Կապալառուի կողմից պատվիրատուին էլեկտրոնային փոստով ուղարկված հաղորդագրություն, որը հաստատում է Պայմանագրի կնքումը և պարունակում է տեղեկատվություն, որն անհրաժեշտ է Հաճախորդին Կայքում Ծառայությունները ստանալու համար:

1.11.9. «Վեբինար» - ինտերակտիվ տեղեկատվական և խորհրդատվական հեռարձակում, որն իրականացվում է ինտերնետի միջոցով հեռահար մուտքի միջոցով, որը տեղի է ունենում իրական ժամանակում և (կամ) Կապալառուի կողմից ներկայացվում է Հաճախորդին տեսաձայնագրությունների տեսքով՝ Կապալառուի մեկնաբանություններով:

1.11.10. «Հետադարձ կապ» - ծառայություն՝ պատվիրատուի հարցերին Կապալառուի, դասընթացավարի կամ հրավիրված փորձագետի պատասխանների իրականացման տեսքով, որն անցկացվում է վեբինարով կամ սոցիալական ցանցում հաղորդակցության ձևով (ներառյալ telegram, VKontakte և այլն) կոնկրետ թեմայով՝ ինտերնետի միջոցով:

1.11.11. «Չաթ» - փակ համայնքներ Telegram մեսենջերում, որոնք նախատեսված են սույն Համաձայնագրով Հաճախորդների և Կապալառուի միջև հաղորդագրությունների փոխանակման համար.

1.11.12. «Փոստային տեղեկագրում» - էլեկտրոնային նամակների ավտոմատացված ուղարկում Հաճախորդի էլ. փոստի հասցեին (e-mail):



1.11.13. «Մենթոր», «VIP կուրատոր»՝ անհատ, որը Կապալառուի կողմից ներգրավված է օգնելու Կապալառուին Հաճախորդին Ծառայություն մատուցելու հարցում, հաճախորդի հետ գործնական փոխազդեցություն իրականացնելով հեռավար դասերի ձևով էլեկտրոնային հաղորդակցության միջոցների միջոցով և, անհրաժեշտության դեպքում, անձնական հաղորդակցություն՝ օգտագործելով Կապալառուի ռեսուրսները, ինչպես նաև Կապալառուից և այլ աղբյուրներից ստացված տեղեկատվությունը։


1.11.14. «Հրավիրված փորձագետ», «Էքսպերտ»՝ անձ, որը Կապալառուի կողմից ներգրավված է օգնելու Կապալառուին Հաճախորդին Ծառայություններ մատուցելու հարցում՝ դասընթացի ծրագրի ընթացքում ստացված տեղեկությունը և տեղեկատվությունը տեսագրությունների կամ վեբինարների միջոցով համախմբելու նպատակով:


1.11.16 «Սակագին» - Կապալառուի կողմից Ծառայությունների մատուցման արժեքը՝ կախված Ծառայությունների շրջանակից և տեղեկություններից, որոնց մասին նշված է Կայքում:
Սակագնի մասին տեղեկությունները կգտնեք http://ritapetrosyan.am/ կայքի սակագներ բաժնում։

2.Պայմանագրի առարկան

2.1 Համաձայնագրի պայմաններին համապատասխան Կապալառուն պարտավորվում է մատուցել Ծառայությունները, իսկ Հաճախորդը պարտավորվում է վճարել Ծառայությունների համար:

2.2 Ծառայությունները հասկացվում են որպես տեղեկատվական և խորհրդատվական գործունեության մի ամբողջություն, որը տեղեկատվական և խորհրդատվական դասընթացներ է Կայքում սահմանված և Հաճախորդի կողմից ընտրված (վճարված Սակագին համապատասխան) ​​թեմաներով: Ծառայությունների արժեքը և դրանց տրամադրման կարգը որոշվում են Կայքում: Ծառայությունները կարող են բաղկացած լինել (առանձին կամ համակցված) տեսանյութերից, վեբինարներից, տեքստային/տեսողական նյութերից և կարող են ներառել Կայքում ընտրված և Հաճախորդի կողմից վճարվող Սակագնի հիման վրա առաջադրանքների կատարում:

2.3 Կապալառուն չի սահմանում Հաճախորդին ընդունելու որևէ պահանջ և կանոն. յուրաքանչյուրը կարող է օգտվել Կապալառուի ծառայություններից:

2.4 Ծառայությունների մատուցման համար Կապալառուն իրավունք ունի ներգրավել իր ընտրությամբ համակատարողների:

2.5 Դասընթացների, այդ թվում՝ վեբինարների և վիդեո նյութերի տեսքով ծառայությունների մատուցման դեպքում ծառայությունների մատուցման կարգը, դասընթացների ժամանակացույցը որոշվում է կայքում՝ ելնելով Ծառայությունների վճարման ամսաթվից և Հաճախորդի կողմից ընտրված սակագնից, և յուրաքանչյուր բլոկի նյութերին հասանելիությունը (բացառությամբ առաջինի) տրամադրվում է նախորդի արդյունքներին հաջորդող առաջադրանքները կատարելուց հետո:

2.6 Ծառայությունների մատուցման արդյունքների հիման վրա Հաճախորդը պահպանում է նյութերի հասանելիությունը 3, 6 կամ 12 ամիս՝ կախված ընտրված սակագնից:


3. Ընդունման ժամկետը, պայմանագրի ժամկետը

3.1 Հաճախորդի կողմից ընդունման ժամկետն անսահմանափակ է:

3.2 Պայմանագիրն ուժի մեջ է մտնում ընդունման պահից և ուժի մեջ է մինչև Կողմերը լիովին կատարեն իրենց պարտավորությունները:


4. Ծառայությունների մատուցման պայմանները

4.1 Տրամադրման ժամկետները և ընթացքը որոշվում են Կայքում Հաճախորդի կողմից ընտրված սակագնի հիման վրա և բաղկացած են համապատասխան սակագնով սահմանված ծառայությունների մատուցման ժամկետից:

5. Կողմերի իրավունքներն ու պարտականությունները

5.1 Հաճախորդը պարտավորվում է.

5.1.1 Ծառայությունների համար վճարել Առաջարկի պայմանագրով նախատեսված կարգով, չափով և ժամկետներով:

5.1.2 Պահպանել կարգապահությունը և վարքագծի ընդհանուր ընդունված չափանիշները, մասնավորապես, հարգանք դրսևորել Կապալառուի անձնակազմի և այլ Հաճախորդների նկատմամբ, չոտնահարել նրանց պատիվն ու արժանապատվությունը:

5.1.3 Բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և տեղեկատվությունը (անհրաժեշտության դեպքում) ժամանակին փոխանցել Կապալառուին:

5.1.4 Փոխհատուցել Կապալառուի գույքին պատճառված վնասը ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան:

5.1.5 Չօգտագործել Կապալառուից ստացված տեղեկատվությունը այնպիսի եղանակներով, որոնք կարող են վնաս հասցնել Կապալառուի շահերին:

5.2 Կապալառուն պարտավորվում է.

5.2.1 Կազմակերպել և ապահովել Ծառայությունների պատշաճ մատուցումը` համաձայն Առաջարկի պայմանագրի և Հաճախորդի կողմից վճարվող սակագնի:

Պահպանել և կատարել Ծառայությունների մատուցման ժամանակացույցը, եթե այն սահմանված է Կապալառուի կողմից:

5.2.2 Օգտագործել Հաճախորդի մասին բոլոր անձնական տվյալները և այլ գաղտնի տեղեկությունները միայն Ծառայությունների մատուցման համար, չփոխանցել կամ ցույց չտալ երրորդ անձանց հաճախորդին վերաբերվող փաստաթղթերը և Հաճախորդի մասին տեղեկությունները:

5.2.3.Հարգանք դրսևորել Հաճախորդի անձի նկատմամբ, թույլ չտալ ֆիզիկական և հոգեբանական բռնություն, չխախտել Հաճախորդի խղճի, տեղեկատվության ազատության, սեփական կարծիքն ու համոզմունքները ազատ արտահայտելու իրավունքները:

5.2.4 Հաճախորդին բանավոր կամ գրավոր խորհրդատվություն տալ Հաճախորդի լրացուցիչ հարցերի վերաբերյալ: Հարցի բարդությունը, խորհրդատվության ծավալը և ժամկետները, ինչպես նաև խորհրդակցության ձևը յուրաքանչյուր կոնկրետ դեպքում որոշում է Կապալառուն ինքնուրույն՝ հաշվի առնելով Հաճախորդի վճարած սակագինը:

5.3 Հաճախորդն իրավունք ունի.

5.3.1. Պահանջել Կապալառուից տրամադրել տեղեկատվություն Ծառայությունների պատշաճ մատուցման կազմակերպման և ապահովման վերաբերյալ:

5.3.2 Պահանջել Կապալառուի կողմից Ծառայությունների պատշաճ և ժամանակին մատուցում:

5.3.3 Եթե Կապալառուն ժամանակին չի սկսել Ծառայությունների մատուցումը կամ Ծառայությունների մատուցման ընթացքում ակնհայտ է դարձել, որ դրանք ժամանակին չեն մատուցվելու, ինչպես նաև ուշացման դեպքում իրենց նախընտրած Ծառայությունների մատուցումը (Ծառայությունների մատուցման մեկնարկի ամսաթվի հետաձգման վերաբերյալ նախնական համաձայնության բացակայության դեպքում).

- Կապալառուի հետ միասին որոշել նոր ժամանակաշրջան, որի ընթացքում Կապալառուն պետք է սկսի մատուցել Ծառայությունները և (կամ) ավարտի Ծառայությունների մատուցումը.

- խզել պայմանագիրը.

5.3.4 Ծառայությունների մատուցման հետ կապված բոլոր հարցերի շուրջ կապվել Կապալառուի հետ, ինչպես նաև հարցեր տալ Ծառայությունների մատուցման հետ կապված:

5.3.5 Ստանալ լիարժեք և հավաստի տեղեկատվություն իրենց գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների գնահատման, ինչպես նաև այս գնահատման չափանիշների մասին (եթե այդպիսիք նախատեսված են Ծառայություններում):

5.3.6 Հրաժարվել Պայմանագրի կատարումից և պահանջել վերադարձնել վճարված գումարը վճարված սակագնին համապատասխան՝ համաձայն պայմանագրի 16-րդ բաժնի:

5.4 Կապալառուն իրավունք ունի.

5.4.1 Ինքնուրույն որոշել Ծառայությունների մատուցման ձևերն ու եղանակները՝ ելնելով օրենքի պահանջներից, ինչպես նաև Առաջարկի պայմանագրի կոնկրետ պայմաններից՝ հաշվի առնելով Հաճախորդի ցանկությունները:

5.4.2 Ինքնուրույն որոշել Ծառայությունների մատուցման ընթացքում Հաճախորդի կողմից տրամադրված նյութերի և տեղեկատվության յուրացման ծավալը, ձևերն ու մեթոդները:

5.4.3 Ինքնուրույն որոշուել Ծառայություններ մատուցող մասնագետների կազմը և իր հայեցողությամբ բաշխել աշխատանքը նրանց միջև:

5.4.4 Պահանջել վճարման կատարում մատուցված կամ մատուցվող Ծառայությունների դիմաց:

5.4.5 Հրաժարվել Պայմանագրի կատարումից՝ ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Հաճախորդի կրած կորուստների մասնակի կամ լիարժեք փոխհատուցմամբ:

5.4.6 Հաճախորդից ստանալ ցանկացած տեղեկատվություն, որն անհրաժեշտ է Առաջարկի պայմանագրով նախատեսված իր պարտավորությունները կատարելու համար: Հաճախորդի կողմից տեղեկատվություն չներկայացնելու կամ թերի կամ սխալ ներկայացնելու դեպքում Կապալառուն իրավունք ունի կասեցնել Առաջարկի պայմանագրով նախատեսված իր պարտավորությունների կատարումը մինչև անհրաժեշտ տեղեկատվության տրամադրումը:

5.4.7 Խզել Հաճախորդի հետ պայմանագիրը Հաճախորդի կողմից սույն Համաձայնագրի պայմանները չկատարելու դեպքում՝ առանց փոխհատուցման:


6. Դասերի վերադասավորում և դասերի շրջանցում

6.1 Այն դեպքում, երբ Կապալառուն չի կարողանում դաս անցկացնել, նա պարտավոր է այդ մասին տեղեկացնել Հաճախորդին դասից առնվազն 3 աշխատանքային օր առաջ և ողջամիտ ժամկետում դասը տեղափոխել այլ օր:

6.2 Պատվիրատուին հնարավորություն է ընձեռվում ձայնագրության միջոցով դիտելու Կապալառուի անցկացրած դասերը։ Պատվիրատուի նախաձեռնությամբ դասերի տեղափոխման հնարավորությունը նախատեսված չէ:

7. Ծառայությունների հանձնման և ընդունման կարգը

7.1 Ըստ կողմերի համաձայնության, Կապալառուի կողմից ծառայությունների մատուցման ավարտի օրվանից 3 (երեք) աշխատանքային օրվա ընթացքում Հաճախորդը կապալառուին սուրհանդակային կամ պատվիրված փոստով կամ պատվիրատուի էլեկտրոնային փոստով գրավոր պատճառաբանված առարկություններ մատուցված ծառայության վերաբերյալ նամակ չներկայացնելու դեպքում համարվում է, որ հաճախորդը լիարժեքորեն ընդունել է մատուցված ծառայությունն առանց դիտողությունների։

7.2 Կապալառուի կողմից թերությունները վերացնելու վերջնաժամկետը 5 (հինգ) աշխատանքային օր է այն օրվանից, երբ Կապալառուն պատվիրատուից ստացել է Առաջարկի պայմանագրի 7.1 կետում նշված գրավոր հիմնավորված առարկությունը:

7.3 Ծառայությունների մատուցման մասին ակտ Կողմերը չեն կազմում:

8. Ծառայությունների արժեքը

8.1 Ծառայությունների ընդհանուր արժեքը հաշվարկվում է Հաճախորդի վճարած սակագնի արժեքից: Սակագնային տեղեկատվությունը տեղադրված է Կայքում:

8.2 Ծառայությունների ընդհանուր արժեքը կարող է փոփոխվել միայն Պայմանագրի լրացուցիչ համաձայնագրի կնքմամբ:



9. Հաշվարկների կարգը

9.1 Պայմանագրով նախատեսված Ծառայությունների համար վճարումը կատարվում է 7 (յոթ) տոկոս կամ 10000 (տաս հազար)հհ դրամ կանխավճարի կարգով՝ մինչև Կայքում նշված ծառայությունների մատուցման սկիզբը և 75(յոթանասունհինգ) տոկոս կամ ընտրված փաթեթին համարժեք մնացորդային գումարի ամբողջական վճարման պայմանով՝ դասընթացի մեկնարկի օրվանից հաշված տասնօրյա ժամկետում։ Հնարավոր է վճարման այլ ընթացակարգ՝ ըստ ակցիաների պայմանների (հատուկ առաջարկ, որի մասին տեղեկատվությունը կարող է տեղադրվել Կայքում), ինչպես նաև Կապալառուի հետ լրացուցիչ համաձայնեցումից հետո:


9.2. Պայմանագրով վճարման եղանակ - Հաճախորդի կողմից միջոցների փոխանցում հետևյալ վճարային համակարգերով.



10. Կողմերի պատասխանատվությունը

10.1 Կողմերը պատասխանատվություն են կրում Համաձայնագրով նախատեսված իրենց պարտավորությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու պարագայում՝ ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան:


11. Պայմանագրի լուծման հիմքերը և կարգը

11.1 Համաձայնագիրը կարող է դադարեցվել Կողմերի համաձայնությամբ, ինչպես նաև Կողմերից մեկի գրավոր պահանջով միակողմանիորեն՝ օրենքով և սույն Համաձայնագրով նախատեսված հիմքերով:

11.2 Համաձայնագրի միակողմանի դադարեցումը կատարվում է միայն Կողմերի գրավոր խնդրանքով` Կողմի կողմից նման հարցում ստանալու օրվանից 30 օրացուցային օրվա ընթացքում:

12. Պայմանագրից վեճերի լուծում

12.1 Համաձայնագրից վեճերի մինչդատական ​​լուծման հայցի ընթացակարգը պարտադիր է Կողմերի համար:

12.2 Հայցադիմումները Կողմերի կողմից ուղարկվում են առձեռն կամ պատվիրված փոստով՝ վերջիններիս առաքման մասին ծանուցելով Կողմերի գտնվելու վայրում գտնվող հասցեատիրոջը:

12.3 Կողմերի կողմից թույլատրվում է հայցադիմումներ ուղարկել այլ եղանակներով՝ ֆաքսիմիլով, էլեկտրոնային փոստով, սուրհանդակային փոստով: Նման հայցադիմումները իրավական ուժ ունեն, եթե Կողմերը ստանում են իրենց բնօրինակները Պայմանագրի 12.2 կետում նշված եղանակով:

12.4 Հայցադիմումի քննարկման ժամկետը հասցեատիրոջ կողմից վերջինիս ստանալու օրվանից 10 աշխատանքային օր է:

12.5 Պայմանագրից բխող վեճերը լուծվում են Կապալառուի գտնվելու վայրում գտնվող դատարանում, եթե այլ բան նախատեսված չէ կիրառելի օրենսդրությամբ:

13. Ֆորս-մաժոր

13.1 Կողմերն ազատվում են պատասխանատվությունից պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունների ամբողջական կամ մասնակի չկատարման համար, եթե պարտավորությունները չկատարելը եղել է ֆորսմաժորային իրավիճակի հետևանք, այն է՝ հրդեհ, ջրհեղեղ, երկրաշարժ, գործադուլ, պատերազմ, պետական այրերի կողմից իրականացվող գործողություններ կամ Կողմերի վերահսկողությունից դուրս գտնվող այլ հանգամանքներ:

13.2 Կողմը, որը չի կարող կատարել Համաձայնագրով նախատեսված իր պարտավորությունները, պետք է անհապաղ, բայց ոչ ուշ, քան ֆորսմաժորային հանգամանքների ի հայտ գալուց հետո 5 օրացուցային օրվա ընթացքում, գրավոր տեղեկացնի մյուս Կողմին՝ տրամադրելով իրավասու մարմինների կողմից տրված օժանդակ փաստաթղթերը:

13.3 Կողմերն ընդունում են, որ Կողմերի անվճարունակությունը ֆորսմաժորային իրադարձություն չէ:


14. Այլ պայմաններ

14.1 Կողմերն ընդունում են, որ եթե Պայմանագրի գործողության ժամկետի ընթացքում որևէ դրույթ անվավեր է դառնում օրենսդրության փոփոխությունների պատճառով, Համաձայնագրի մնացած դրույթները պարտադիր են Կողմերի համար Համաձայնագրի գործողության ընթացքում:

15. Մտավոր սեփականության իրավունք

15.1 Ծառայությունները և Կայքը պարունակում են Կապալառուին, նրա ներկայացուցիչներին և/կամ երրորդ անձանց պատկանող մտավոր գործունեության արդյունքներ են: Հաճախորդը սույնով ընդունում և համաձայնում է, որ կայքը, դրա կառուցվածքը և բովանդակությունը, բոլոր տեղեկատվական նյութերը, ներառյալ տեսանյութը, պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով և մտավոր գործունեության արդյունքների նկատմամբ այլ իրավունքներով: Այս իրավունքները վավեր և պաշտպանված են բոլոր լրատվամիջոցներում, բոլոր ձևերով, բոլոր տեխնոլոգիաների առնչությամբ՝ և՛ արդեն առկա, և՛ նրանց, որոնք կմշակվեն և կստեղծվեն ապագայում:

15.2 Սույն Համաձայնագրի կնքման և կայքի օգտագործման արդյունքում Հաճախորդը որևէ իրավունք չի ստանում Կայքի բովանդակության և մատուցված Ծառայությունների նկատմամբ։

15.3 Հաճախորդն իրավունք չունի ձայնագրելու, տեղադրելու, հրապարակելու որևէ վեբկայքում, փոխանցելու կամ վաճառելու երրորդ կողմերին կամ այլ կերպ տարածելու Կապալառուի կողմից իրեն տրամադրված որևէ նյութ և տեղեկատվություն՝ որպես սույն Համաձայնագրով նախատեսված Ծառայությունների մատուցման մաս:

15.4 Եթե Հաճախորդը խախտում է սույն Համաձայնագրի պայմանները Կապալառուի մտավոր սեփականության իրավունքների պաշտպանության վերաբերյալ, ապա վերջինս իրավունք ունի խախտման յուրաքանչյուր դեպքի համար պահանջել փոխհատուցում վճարել 2,000,000 (երկու մլն) ՀՀ դրամ, ինչպես նաև վնասների փոխհատուցում, ներառյալ կորցրած շահույթը:





16. Միջոցների վերադարձման պայմանները և կարգը

16.1 Հաճախորդին միջոցների ամբողջական փոխհատուցումը՝ հանած Կապալառուի փաստացի ծախսերը (բանկային, վարկային կազմակերպությունների և համապատասխան վճարային համակարգեր Հաճախորդից միջոցներ ստանալու և Հաճախորդին միջոցները վերադարձնելու համար) իրականացվում է Կապալառուի կողմից Հաճախորդի կողմից պայմանագիրը դադարեցնելու և դրամական միջոցների վերադարձման մասին գրավոր դիմում (այսուհետ` գումարի վերադարձման դիմում) ներկայացնելու պայմանով` Ծառայությունների մատուցման մեկնարկից 7 օրացուցային օրվա ընթացքում (մուտք ապահովելու համար)) 16.5-րդ կետում նշված կանոններին համապատասխան Համաձայնագրով։

16.2 Հաճախորդի նախաձեռնությամբ Ծառայությունների մատուցման մեկնարկից (նյութերին հասանելիություն ապահովելով) 7 օրացուցային օր հետո սույն Պայմանագիրը լուծելու համար միջոցները չեն վերադարձվում. Միևնույն ժամանակ, Հաճախորդը և Կապալառուն ելնում են այն փաստից, որ այս վճարումը Կապալառուի կողմից կատարված փաստացի ծախսերն են Հաճախորդի կողմից վճարման պահից:
Հաճախորդը պարտավորվում է փոխհատուցել Կապալառուի բոլոր փաստացի ծախսերը, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով փաստացի մատուցված ծառայություններով, բանկային, վարկային կազմակերպությունների և համապատասխան վճարային համակարգերի միջնորդավճարներով՝ Հաճախորդից միջոցներ ստանալու և Հաճախորդին գումարը վերադարձնելու համար:

16.2.1 Հաճախորդի նախաձեռնությամբ սույն պայմանագիրը դադարեցնելու դեպքում Ծառայությունների մատուցման մեկնարկից (նյութերին հասանելիություն ապահովելով) 7 օրացուցային օրվանից սկսած, էական հանգամանքների, խոչընդոտների, փասթաթղթային հաստատումների կան դրանց բացակայության դեպքում հաճախորդը պարտավորվում է վճարել ծառայության համապատասխան գումարային արժեքը մինչև ըստ պայմանագրի նախատեսված հայցադիմումի ներկայացման օրը ներառյալ։
Այս դեպքում ծառայությունների արժեքը հաշվարկվում է հետևյալ կերպ.
- ծառայությունների արժեքը հաշվարկվում է այն ժամանակի համամասնությամբ, որն անցել է առցանց դասընթացի մեկնարկից մինչև փոխհատուցման դիմումի ստացումը:
Համաձայնագրի դադարեցման ամսաթիվը տվյալ դեպքում դասընթացին և դրա նյութերին մասնակցի մուտքն արգելափակելու ամսաթիվն է:

16.2.2 ecosnack.am@gmail.com էլեկտրոնային հասցեին 16.2.1 կետի համաձայն ուղարկված դիմումների վերաբերյալ որոշումները քննարկվում և ընդունվում են Կապալառուի կողմից անհատական ​​հիմունքներով:

16.3. Գումարի վերադարձի մասին դիմումի քննարկման ժամկետը 20 (քսան) աշխատանքային օր է՝ ետ վերադարձման մասին գրավոր դիմում ներկայացնելու օրվան հաջորդող օրվանից:

16.3.1 Հաճախորդի կողմից հանրային առաջարկի ընդունված պայմանները և դրա պայմանները խախտելու դեպքում միջոցները Կապալառուի կողմից չեն վերադարձվում և ուղղվում են Կապալառուի վնասների մարմանը, ինչպես նաև դիտվում են որպես տույժ Հաճախորդի համար՝ համաձայնագրի պայմանները խախտելու համար:

16.4 Եթե Գումարի վերադարձի վերաբերյալ Հաճախորդի խնդրանքը բավարարվում է, գումարները, հանած Կապալառուի փաստացի ծախսերը, ըստ հաշվարկի, վերադարձվում են Հաճախորդի այն հաշվին, որից կատարվել է ծառայությունների դիմաց վճարումը։
Դիմումում պետք է նշվեն նշված հաշվի բոլոր տվյալները՝ սահմանված կարգով:
Կապալառուն պատասխանատվություն չի կրում միջոցների փոխանցման հետաձգման համար Կապալառուի հաշվից գումարները հանելուց հետո, եթե Հաճախորդի վճարման մանրամասները ճիշտ են/չեն: Միջոցների փոխանցման հետաձգման դեպքում Հաճախորդը պետք է դիմի իր բանկային/վարկային/վճարային կազմակերպությանը՝ փոխանցման մանրամասները պարզաբանելու համար:

16.5 Հաճախորդից գումարը վերադարձնելու մասին դիմում ստանալու դեպքում տեղեկատվական և խորհրդատվական նյութերով և տեսանյութերով, դեպի փակ ալիք և չաթեր, դասընթացի հարթակը Հաճախորդի համար դադարում է գործել Կապալառուի կողմից հայտը ստանալու օրվանից 1 (մեկ) օրվա ընթացքում:

17. Կապալառուի ռեկվիզիտները և կոնտակտային տվյալները

ԱՁ «Ռիտա Պետրոսյան Ռազմիկի»
ՀՎՀՀ 26056257
Էլ. հասցե: ecosnack.am@gmail.com
Հեռ. +374 33 331020 ( Telegram )